Our Journey to The Big Day

Baju Tunang

dah nama nya kalau perempuan kan, baju memang memainkan peranan yang sangat-sangat penting masa majlis tu nanti. And for me, saya mahu baju yang simple-simple sahaja.. tidak mahu terlalu sarat dengan beads or laces.. and saya memang nak elakkan untuk pakai veil for my E-Day.. so here is some of the ideas yang ingin diterapkan nanti..


bertambah naik seri dengan brooch besar gadang begitu

kurung moden yang polos. but tak mahu veil tu!

simple la ni kan? hahaha...
how about this one? sangat adorable!

sangat fall in love dgn baju ni.. but saya tak mahu warna turqoise. sudah sangat common

this is the color for what i dreams off!! royal yellow!!
color pink peach ni pon sangat-sangat sweet!

sangat-sangat suka dengan this one. and yes, my E-day would be RED! but baju ni dah out of stock.  terlalu frust sampai termenung untuk semalaman.. hua hua hua



tapi saya sebenarnya hanya mahu seperti ini sahaja. Simple! dan tiada veil.. ini yang saya mahukan!

0 comments:

Post a Comment

© Cik Tigger dan Mr Pingu, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena